Det kliar...

...och nej det är inte i fingrarna utan i nacken..och på hela överkroppen ungefär. Förbannade tröjhelvete, tror jag blir galen. Ännu ett plagg som kommer hamna i den bortsorterade högen. Ja, jag håller på att rensa min garderob. Men av tidigare erfarenheter vet jag att allt bara kommer hamna på golvet för att sedan knölas in i garderoben igen om det kommer någon på besök. Det hamnar nog i garderoben i alla fall, varesig det kommer besök eller ej, ALLT hamnar där inne, då min käre far har en tendens att kliva PÅ saker istället för över eller runt dom. Ett under att mitt headset fortfarande fungerar efter allt tramp.

För övrigt så sitter jag och funderar på en snubbe på lunar. Han har kikat bland mina bilder osv, och jag känner igen han så sjukt väl. Vem är han? Läskigt välbekant ansikte. segiz_robbe - ge dig tillkänna är du rar!

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild