And the show goes on

Jag förstår inte att han aldrig tröttnar på att smutskasta. Idag var rätt kul dock, inte kul för att det var kul, utan så patetiskt att det blev kul. Egentligen måste jag erkänna att jag är rätt imponerad av hans otroliga energi när det kommer till detta. Tack för att du faktiskt låter ditt liv och din värld kretsa kring mig, känns underbart att finnas i någons tankar så pass mycket.

Idag vill ja för övrigt tacka Kim typ tokmycket. U always make me smile.
Thom, för att du är den bästa, och Morten och Patrik såklart, för att ni oxå är....bäst.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Thom

LOL GL! :D

2006-12-05 @ 23:51:48
Postat av: Lancia

Ja Thom, LOL GL. Nice boobs btw. (MANBOOBS?!)

2006-12-06 @ 09:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild