NICE KURVA!!!

Struntade i partyt igår, var s skönt att bara få soooooova. Skulle ju upp 09 idag med så det var väl lika bra.

Kvartsfinalerna är snart slut, 3 matcher som alla är inne på sista kartan. Efter det så blir det ett litet speluppehåll, vilket innebör att jag och nallen förhoppningsvis kan rymma iväg en sväng och shoppa, eller nåt annat kul. Just nu sitter polackerna i Pentagram brevid mig och spelar sin match, folk som e fulare i munnen går nog inte att hitta. Vart annat ord är en svordom, och det mest använda sådana är "kurva". Om laget förlorar en runda är det en massa svordomar på rad som avslutas med ett "kurva". Om de istället vinner är det "NICE KURVAAA!", och mellan rundorna inför nästa kär det "kurva kurva" ungefär. :)
Jag är glad att jag inte förstår kinesiska svordomar...för även Hacker sitter brevid mig.

(För de som inte vet betyder "kurva" hora på polska).

Nu vann polackerna över Jax  Money Crew...intresting. Ska gå bort och se hur det går för fnatic.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: SteniS

Kungens kurva! *fniss*

Postat av: aquilla

polen står väl för övrigt för större delen av världens horor!

goood juuuul

2006-12-23 @ 16:58:39
Postat av: SteniS

underskatta inte estland/lettland/litauen

2006-12-24 @ 01:35:36
URL: http://stenis87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild