Tjejsnack v50


Musik

Lyssnar du ofta på musik?
Nja, halvofta. Men inte så ofta som jag skulle vilja. Varför det inte blir av vet jag inte.

Vilken/vad är din favorit inom musik? (Artist, skiva, mp3, musikstil, vad som helst!)
Jag är en såkallad allätare. Allt från Rix FM-pop till Tunnan & Moroten. Jag klarar dock inte av skrika-och-slå-sönder-gitarrer-musik aka death metal o sånt bajs. (Sry :P) Men HipHop är det jag gillar absolut mest!

Sjunger du eller spelar du något instrument, och i så fall vad?
Sjunger gör jag. Gick i musikklass från årskurs 4-9 och hade ca 1h sång om dagen. Så jo, det sitter i. Spelar inget intresument för tillfället, men har tidigare spelat både altfiol och piano. Avskydde dock båda 2, även om jag jättegärna skulle vara pianopr0 nu. Gitarr har jag alltid önskat att jag kunnat spela, men det går fasen inte. Mina fingrar bara cepar ur.

Om du har träffat någon artist, vilken/vilka? (Gärna foto på dig tillsammans med artisten om det finns.)
Typ lol-artister som jag knappt minns. Barbados-Magnus osv.

Om du fick vara vilken artist som helst, vem skulle du vara då?
Typ Jewel eller Faith Hill kanske, nån som inte är allt för hypad.


Mer tjejsnack här:
http://tjejsnack.missbeccis.se/

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Thom

lol, jag skulle vara Loket!

2006-12-14 @ 23:16:18
Postat av: Morten

2006-12-15 @ 01:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild