Bajstork och konstig dygnsrytm

Nu har jag lyckats snurra på dygnet rejält - igen. Satt vaken till 10 nånting i morse och pratade skit med stackars Myttan. Vi övertalade så småningom varandra om att sova, sagt och gjort och jag vaknade senare klockan 19. Skillat då jag egentligen planerat att gå upp senast 16.

Innan ja lade mick fick jag mig dock en riktigt härlig överraskning då ja skulle gå o borsta tänderna. Det visade sig att en viss liten luden kille haft diarré under natten och bajsat ner golvet utanför mitt rum. Med tanke på denne lille herres storlek var det kopiösa mängder bajs som låg där. Nästan så jag trodde att det va pappa o inte Zimb som gått lös där ute. Jag har för övrigt passat på att under hela min vakna tid idag passat på att reta Zimba ordentligt för den lilla incidenten.

Neeej, jag ger mig. Hej.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Pat

stakkas litten

2006-11-21 @ 01:45:49
Postat av: Daniel

min dygnsrytm är också helt fuxxed up :(

Postat av: Elin

Vilken skitsöt hund du har hörredu, bokstavligt talat liksom.

2006-11-21 @ 19:34:19
URL: http://ariez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild