Like a railway!!!!!1111oneone

Allt går som på räls just nu. GFT, fb, gamingen och livet. Japp, ni läste rätt! "Gamingen".  Det luktar comeback på DreamHack, och det är med råge det! Efter några CBs med käre M & V så kom suger tillbaka och om jag fokuserar riktigt riktigt ordentligt så har jag inte tappat så jäkla mycket som jag var rädd för.

Tåget tuffar fram även i Idol! Johan fick lämna, phew. Jag va nästan rädd för att Erik eller Markus skulle åka eftersom Johan uppenbarligen har ett sånt enormt stöd + att han inte sög lika hårt idag som han brukar. Men alltså, Markus - Come Undone, jag fick fan bånge.

Hittade dessutom en bild på han där han är rätt snygg oxå. Roaaar?

fagge

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild