Linda är på G

Flera härliga uttalanden har gjort under de senaste dagarna. Linda är på gång, här bjuder jag på 2 av dessa. I det första är det Linda som berättar om hur hon sätter folk på plats, och varför hon gör det.

Ela aka Linda <3 mysbus säger:
jag tror jag precis har fått mig varnad :)
Ela aka Linda <3 mysbus säger:
http://fragbite.com/?threadID=312462
Lancia säger:
man får enligt reglerna inte klöaga på en forumtråd ;P
Ela aka Linda <3 mysbus säger:
ojojoj
Ela aka Linda <3 mysbus säger:
jag kan ta en varning :)
Ela aka Linda <3 mysbus säger:
jag va bara TVUNGEN att skriva det
Ela aka Linda <3 mysbus säger:
jag gör det för folket, för alla därute osm dagligen stöter på onödiga trådar
Ela aka Linda <3 mysbus säger:
för att lära dem som sprider dynga att de måste sluta, att det finns andra val 
Ela aka Linda <3 mysbus säger:
att man inte måste gå den svarta vägen
Ela aka Linda <3 mysbus säger:
ser mig lite som fragbites jesus
Ela aka Linda <3 mysbus säger:
jag tar varningar för att rensa sidan från synd

Samt en duskussion på IRC nyss som handlade om varför endel tjejer e så kåta på gamerbois:

17:38:33 ‹@Ela^› prokuk är godaste kuken
17:38:38 ‹@Ela^› ju mer pro, desto godare

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Pat

FragBite har tur att de har Ela. :)

2006-11-24 @ 06:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild