Lycka är en lussebulle!

Jag är inget större fan av julen. Det är kallt, mörkt och människor är helt hysteriska. Det enda som faktiskt är positivt som har med julen att göra är lussebullar. Jag älskar lussebullar, det är så sjukt gott. När jag var mindre brukade ja tvinga mamma att baka sådana mitt i sommaren. Knallade in på Hemköp idag och fick se att de sålde, jag kunde ju givetvis inte hålla mig, och nu en stund senare har ja stoppat i mig allihopa. Vinterns första lussisar, och jag är lycklig! :D

Idag har jag även badat och ätit gräddstuvad pytt-i-panna. Tjohej vad fint.

M - u rule.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

Då är vi två som inte är fan av julen men som gillar lussebullar ^^

Postat av: Pat

du tjuvstartar!

2006-11-24 @ 06:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild