Mer listor! :D :D

Jag älskar listor, och det har väl inte undgått någon. :>

1. Är jag nöjd med min ålder? Jodå, det är jag väl. Känns dock lite jobbigt när man kommer på att man faktiskt är 22 och att det är dags att ta tag i sitt liv snart.
2. Är jag nöjd med mitt utseende? Nej.
3. Är jag nöjd med min vikt?
Fyfanken, nej! Den såkallade "trivselvikten" trivs jag inte alls med. Ska göra nåt åt det....när jag orkar.
4. Är jag nöjd med min kropp?
Den fungerar som den ska, så man borde väl inte klaga egentligen.
5. Är jag nöjd med min utbildning? Ja, jag älskar verkligen att hålla på med det jag är utbildad till, dvs Djurvård. Men jag kanske skulle kunna lagt ned lite mer tid på mina studier. Betygen är väl inte tiptop.
6. Är jag nöjd med min arbetssituation? Ohja. :)
7. Är jag nöjd med min lön? Jag har ingen lön. :(
8. Är jag nöjd med mitt civilstånd?
Jajjemen!
9. Är jag nöjd med mitt sexliv?
Vilket?
10. Är jag nöjd med mitt boende?
Beror väl på hur man ser på saken. Underbart att bo hemma och få maten lagad och kläderna tvättade. Dessutom räcker ju pengarna väldigt mycket längre. Men det vore å andra sidan underbart att ha sitt eget. Tror jag flyttar o tar med mig mammsen.
11. Är jag nöjd med mina kompisar?
Den här frågan bör man väl inte svara nej på, för sitt eget bästa? :) Men jo jag är nöjd med de jag har, mycket nöjd.
12. Är jag nöjd med min bilsituation?
Jaa! Underbara Hyndan! Kärlek!
13. Är jag nöjd över mina föräldrar?
Ptjaaa. Mor är en ängel, far är....inte riktigt lika mycket ängel. ;]
14. Är jag nöjd med mig själv?
Ibland, ibland inte.
15 Har jag ett liv?
Nej, inte nån stans.
16. Har jag haft modet att svara ärligt på dessa frågor? Oh yes.

Listan tagen från:
http://izabella.blogg.se/

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild