Tjejsnack v46

Fikadags

 Hur ofta går du på café?
- Väldigt sällan. Det är väl typ bara om Sazsa tvingar med mig, vilket hon gör allt för sällan. :(

Vad köper du oftast när du fikar?
- En Loka Citron und ein chokladboll. (Eventuellt en baguette med brie & salami också).

Favoritcaféet?
- Jaadu, jag vet inte. Det som ligger i Linden utanför Åhlens i Norrköping. Jag vet inte vad det heter, men det är rätt kul att glo på alla som går förbi. FFF har goda baguetter dock. :X

Vad föredrar du; kaffe, te eller varm choklad?
- Varm choklad

Hur mycket pengar lägger du ner varje månad på att fika?

- Väldigt lite

Mer tjejsnack här:
http://tjejsnack.missbeccis.se/

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild