WonderBase lider mot sitt slut.

Så satt man här vid datorn igen, utan något att göra. Men jag är ju på LAN, då ska man inte göra mycket annat än att sitta vid en dator så det är väl bara att hålla god min medans jag själv och alla andra geekar.
-
Så satt man här vid datorn igen, utan något att göra. Men jag är ju på LAN, då ska man inte göra mycket annat än att sitta vid en dator så det är väl bara att hålla god min medans jag själv och alla andra geekar.

CS-turneringen är avslutad, likaså Battlefield, Quake4, Starcraft och Warcraft. Det enda som återstår är CoD- där finalen inte kommer att spelas förän mellan 02-04 någon gång. Stackars CoD-spelare. Men de verkar glada i allafall, och det hade väl jag också varit om ett spel med en så pass liten scen äntligen får en turnering med lite prispengar att faktiskt kämpa för. 59 000 SEK + lite annat smått o gott är godis för vilken CoD-gamer som helst.
-

Förutom att ha haft fullt upp med att både kika på och covra turneringar så jag har jag fått öronen misshandlade av dålig musik från scenen, samt Guitar Hero som en massa äckel ska spela hela tiden. (No offence Thom ;> )
-

Flera trevliga folk har jag träffat under min vistelse här, några är kvar men de flesta var här för att spela i någon av turneringarna och har nu åkt hem. Det var extra kul att få träffa Rattan och blondie. Även en hel del nya bekantskaper har det blivit för min del. Bland annat CS-klanen SoA, Spirits of Amiga. Toppentrevliga danskar som jag fixade pizza ihop med. Wheeii! Och sedan lite annat löst folk, typ Norrlänningen och hans vän "Jag-låter-som-om-jag-ska-dö-i-sömnen". Kul kul! Jag har till och med träffat Rasmus aka Zivvi aka elak ingame IRL nu. Han är rätt söt och inte alls elak IRL.
-

Jag är trött och vill sova, men det är LAN och då ska man vara vaken. Speciellt om det är sista natten (med gänget osv). Bajs.



Nedan följer ett smakprov på hur jävla kass fotograf Yllet är. Hon skulle ta en gruppbild på Thom, mig, Vilda och henne själv. Hon fick med en bit av sin lugg, grattis!

@ WonderBase

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Daniel

aa zivvi var jättetrevlig :D

2006-11-06 @ 11:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild