Frågor & svar

Oj vad tråkigt jag har, sitter här och spammar för att få tiden att gå. Tar o bjuder på en lista:

FÖRSTA
Riktiga
jobb: Sensus, Norrköping
Egenköpta CD: Ace of Base - The Sign
Piercing/tatuering: gjorde den första själv i ögonbrynet med säkerhetsnål
Riktiga kärlek: Anders
Fiende: Oj, jag minns inte. Det har nog varit ett par genom åren :)

SENASTE
Biltur: Igår kväll med Emil
Puss: Zimba
Låne-bok: Moa Martinsson - Mor gifter sig
Film sedd: Minns inte vad den hette, nån leffe som spelade nån misslyckad komiker som dog och återuppstod i nån annans kropp o hej o hå
Dryck förtärd: Vatten
Mat äten: Pizza på Gu Va' Gott med Emil
Telefonsamtal: Elin "Ariez" Stridsberg, hon ville jag skulle komma hem och vara med på ett online-möte
Skiva spelad: En hel skiva var länge sedan, senaste låt var däremot Motorhomes - Into the Night
Irritation: Mina finnar :(

JAG

Vill: Ha en ny mp3spelare. Blir nog en Ipod
Har: Världens sötaste hund
Önskar: Att jag vann en massa pengar
Hatar: Mycket
Är rädd för: Mörker
Hör: Det jag vill höra
Undrar: Varför du är så sjukt otacksam, Patrick
Ångrar: Att jag någonsin haft någon som helst kontakt med ovanstående person.
Älskar: Ett par stycken
Sjunger: Ja, mycket och ofta
Gråter: För ofta

JA ELLER NEJ
Jag har en dagbok: Ja, både blogg och "lunarblogg"
Jag gillar att laga mat: Nej, det är tråkigt och tar tid
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: Ja, några finns det väl

FAVORIT
Nummer: 2 & 8
Färg: Svart
Dag: Lördag
Månad: Juli, för då är det varmt ute
Drycker: Vatten, gärna kolsyrat

FÖREDRAR
Gos eller hångel: Gos
Te eller kaffe: Te, grönt
Mörkt eller ljust öl: Ljust
Rött eller vitt vin: Vitt, om jag måste

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
Gråtit? Nej
Hjälpt någon? Japp, det har jag
Köpt något? En pizza & Cola
Gått på bio? Nej, det var länge sedan
Sagt 'jag älskar dig'? Nepp :o
Saknat ett ex? Nej, inte ens lite
Skrivit i en dagbok? Jajjemen
Haft ett seriöst samtal? Flera stycken
Saknat någon? Jadå
Kramat någon? Ja, mammsen :)


Nej nu går jag och lägger mig i sängen och läser. Godnatt.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild