Ge mig pengarna!

Fantastiskt passande låt när det kommer till situationen med en viss Patrick:

I'm not here for your entertainment
You don't really want to mess with me tonight
- (Inte idag, inte någon dag alls framöver, jag har nämligen rätt otrevliga planer för dig)
Just stop and take a second
I was fine before you walked into my life
- (Behövs väl knappast förklaras närmare)
Cause you know it's over
Before it began
- (Det har aldrig vatir något, är inget och kommer aldrig bli något)
Keep your drink just give me the money - (Ja, ge mig dom där jävla pengarna nu och lägg ner alla bortförklaringar)
It's just you and your hand tonight - (Ja, dra o runka eller nåt, och ge fan i att sprida skit om mig)

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild