Tjejsnack v42


Böcker
· Gillar du att läsa böcker?
Jag älskar att läsa och kan fastna i timmar. Dock har jag alltid lika svårt för att börja på någon ny bok, vet ej varför.

· Hur många böcker läser du per år?
Blir tyvärr inte så många eftersom jag som sagt har ganska svårt för att komma igång. Det kanske blir 4-5 stycken.

· Vad för sorts böcker läser du helst?
Romaner, deckare. Älskar även faktaböcker, men de tycker inte jag räknas som att "läsa en bok".

· Favoritförfattare?
Fredrik Lindström. Han leker med språket på ett sådant underbart sätt.

· Bästa boken du läst?
Oj, fler böcker som kandiderar för den utmärkelsen. Jag vet faktiskt inte. :/


Mer tjejsnack här:
http://tjejsnack.missbeccis.se/

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild