Äckeldagen.

Det var ingen nådig sörja som rann ur mitt tangentbord då jag vände uppochner på det för att få ut mjölken som jag råkade hälla i det. Blandad med allt det där andra härliga som hamnar mellan tangenterna då man jämt och ständigt sitter vid datorn när man äter. Jag lär mig fasen aldrig att inte käka vid datorn....

Men det är inte bara detta som jag äcklat mig med idag, mina kära vänner. Jag lyckades även med konsttricket att pilla låss en skinnbit från örat, nivet där innuti där uppe på örat där de e krokigt o korvigt, givetvis ramlade denna skinnbit rätt ned i corn flakes-pakektet. Jävligt gulligt... Och nej...jag kommer antagligen inte att äta upp de flingorna, men vem vet.

vi


Har även tagit mig i kragen och laddat upp Ungern-bilderna. (Look above!!)
Dem finner du här:
http://www.pixbox.se/alb_show_id366944_page0.html De är nog inte speciellt intressanta för er randoms though. ;)



Avslutar med min favorit tv-fras:
- Are you a doctor?
- I am today!

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Elin

Så sött :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild