Its alive!

OMGOMG, idag droppade min gamla, (ja alltså hon är inte speciellt old, men vår vänskap är), väninna en kommentar i min blogg. En väninna jag inte hört från på år och dar. Hon jobbar numera med bindor och grejer, no more student-trosor för mig inte! :/

Alltid kul med livstecken, och btw så är det inte bindorna jag är ute efter i Libressetävlingen, utan iPODen man kan vinna :D

Nu steker morsan fesk, (sug på det uttalet på fisk, Morten!), och jag ska krubba loss! WAWAWWWAWAWAAWAW

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: MX

Men va fan...detta är ju andra kommentaren från mig i din blogg ;D
Och jag gissade faktiskt att det var Ipoden du ville åt ^^ Hann inte fjäska för personen i fredags men får väl försöka på måndag ;D
Btw Lancia = <3 ;)

2007-04-14 @ 10:47:26
Postat av: Morten

aaw! :D love it. feeeeesk! feeeeeeee... ja :)

2007-04-14 @ 14:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild