Tjejsnack v.17

Viktiga frågor

·Ska man drogtesta 13-åringar?
Nej, skjut dem istället.

·Tycker du att man ska ha övervakningskameror i skolorna?
Ja, på dom jävlarna bara. Underbara moderatsamhälle, ingen ska ha minsta uns frihet kvar.

·Tycker du att det är ok om det finns övervakningskameror på andra offentliga platser, som bussar, affärer, gator, taxi osv.
Är det för människor säkerhet så ser jag väl inget större fel i det, men ptja....se mitt svar på frågan ovan.

·Ska du donera dina organ?
Ja, vad ska jag med organen till när jag är död?

·Vad tycker du om dödshjälp?
Jag är för dödshjälp, men linjen mellan dödshjälp och mord är hårfin. Iofs är ju mord rätt kul ibland också.



Mer tjejsnack här:
http://tjejsnack.rebeccas.se/

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Morten

vet ikke helt hva jeg synes om at du synes mord er kul i blant , törr jeg noen gang å treffe deg igjen? og enda vaerre, törr jeg noen gang å si i mot deg eller gjöre deg arg? ;PPPP

<3

2007-04-24 @ 18:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild