Vila i frid, sötisar :/

Jag är hemma, jag är nykter och jag är trött. I bilen påväg hem från Kalmar lyssnade jag på en massa go musik och blev så sjukt pepp på allt, så kommer man hem och allt suger igen. Iaf, tack för i helgen Arre, Anna, Per, Martina, Henke, Markus(den onda) + resterande bihang.

I övrigt så går mina tankar idag till alla stackars igelkottar som dödas ikväll pga. alla majbrasor som tänts på. För er äckliga noobs som inte förstår vad jag menar så bygger igelkottar bo i ris- och lövhögar, därmed även i majbrasor, så alla ni majbrasefans är mycket dåliga människor som indirekt stödjer detta vidroga djurplågeri för att glo på nån meningslös eld.  När ni brinner inne skall jag också stå utanför och supa, ha jävligt kul och smälla en massa raketer...

Efterlyser en lag på att majbrasor tidigast skall få byggas damma dag eller en dag innan, eventuellt att alla majbrasor lyfts upp och ruskas om för att rädda de små liven. I love igelkottZ.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild