Jag vet...

...att jag suger och att jag inte har orkat berätta om Paris- och Bilbo-resorna, men det kommer, belive me. Nångång.................................

Anyway nu sitter jag ensam på ett hotell i Helsinki, Finland. Helsingfors låter så sjukt töntigt så jag envisas med att säga och skriva Helsinki. Allt är har ett finskt och ett svensk namn, det känns så fult. Finland ska vara Finland imo! (Fast jag måste erkänna att det är jävligt soft att kunna hänga här utan att kunna ett ord finska, ;> )

Dagens ros går till den annars sååå blyga Tino som faktiskt tog sig mod och hämtade mig på flygplatsen. Wiie! \o/
(Fet ros till Morten med för att han är den han är btw!)


Nu vetefan vad jag ska skriva.... ciao.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Onlineshops

Shoppa online? - Prova våran website med nätbutiker av olika kategorier och med sidor för Sverige, Danmark, Norge, United Kingdom och United States

Postat av: Sara

Hon är stolt hästägare nu :D Junnebunne flyttar till Bjällbrunna imorrn eftermiddag, så nu blir jag helt själv i stallet :'( Men han kommer få det bra!

2007-08-14 @ 22:51:30
URL: http://Luzienne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild