Leavin on a midnight train to...Halle...

Bloggen har krånglat som fasen, och speciellt nu när även rakaka lyckats hitta hit så måste man ju hålla den uppdaterad. ;) Följande skrev jag sent igår kväll, men som jag inte lyckades publicera:

Klockan är 02:10, och jag och Marc sitter på tåget mellan Leipzig och Halle. Har varit på ett roccat-party, ni vet, den där 69N-hets-grejen som varit. De hade något inviteparty med gästlista och hela köret, men snälla Kim Rom från Steelseries fixade in oss anyway. Kim Rox. Men partyt sög. Neo var förövrigt karatefull, så dragen att det inte ens finns på kartan. Även bsl jobbade på bra med de alkoholhaltiga dryckerna, så ra att han tom. var snäll mot mig. Hah! :D


Tyskland suger by the way. Det finns ingen logik i det här landet på något sätt som helst och människorna här är bara....2 much Bara en sån simpel sak som tågens avgångstider är helt åt skogen. JAg menar. notmalt sätt brukar det ju finnas iaf. något litet samband med tågens avgångstider, men inte här inte. Ibland kan det gå tre tåg på en kvart, för att sedan inte gå något allt på 2h osv...

Förrutom att våndas över matchtider samt täcka turneringar på GamesConvention har vi idag(läs: igår) även besökt spelarbyn där alla landslag bor. Och tametusan, till och med Ungern har ett ladslag på plats, tyvärr inte CS utan FIFA.. Med andra ord något jag totalt skiter i. ;C

--

Dagens blogginlägg kommer senare!

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild