:/

Hemma i det kalla, äckliga och jävliga Sverige igen. Not for long though, för snart åker man till något ännu kallare, äckligare och jävligare, nämligen Trondheim. Jag är så jävla osugen men vad gör man inte för underbara Morten och hans familj?!

Vreden över att ha lämnat Los Angeles och dess underbara decemberväder är överväldigande. Jag skulle kunna stannat där för alltid. Dagen då vi hyrde en bil och cruisade i stan hela dagen var något av det absolut bästa jag varit med om i hela mitt liv. Jag skulle ge mycket för att uppleva det igen. Ta mig tillbaka!

image99

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

Stackare, lider med dig. Det är inte lätt att få komma hem till ett land som inte vill ha dig. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild