Bättre sent än aldrig

Det var ju delfinal nummer två i lördags i melodifestivalen. Till skillnad från nummer ett innehöll faktiskt denna bidrag som inte gjorde att man ville bli avrättas på plats, vissa låtar höll faktiskt, och det var till och med så att alla var lyssningsbara. Resultaten 1,2 & 3 blev helt rättvisa, men vadfan gör Jimmy Jansson med i startfältet? Alltid lika pinsamma hits-for-kids-låtar där han bara fjantar runt och sjunger nån urlöjlig text. Inte första gången direkt, men förhoppningsvis sista. Jag vägrar att se "andra chansen"! :P Skolfröken & The Ark ftw!

Om det nu inte var låtarna som fick mig att vilja skjuta mig själv denna veckan så är det definitivt halsen. Jag är så jäkla förkyld igen, måste vara 5:e gången denna vinter. Kan varken äta, andas eller sova. Det suger.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: BoB

Hej hej! Fin blogg herr snell hest!

2007-02-12 @ 13:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild