Rese-Alex.

Heeeelt crazy grejer på G nu ett tag framöver, kommer vara helt förstörd. Men det är det fasen värt med alla underbara människor man träffar. Blir det som jag önskar så blir det som de ser ut nedan:

  • 1-4 mars - Karlskrona
  • 5-10 mars - Ungern
  • 14-21 mars - Hannover / 16-18 mars - Kalmar
  • 29 mars - 2 april - Berlin
  • ?-? april - Borås

Det jag ser fram emot mest just nu tbh är absolut Karlskrona, ska bli så himla skojigt att äntligen få träffa Mange och Kim igen. :)

Meeeen att icke förglömma, jag får mkt celebert och fint besök av hotbabe innan detta! \o/

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Thom

Fan vad du reser, själv nöjer jag mig med lite bil då och då. Ska bila till Thailand nån gång när jag knegat ihop deg. ^^

2007-02-25 @ 05:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild