Shitty day 2k.

Jag känner mig ruskigt nere idag, jag skulle kunna börja böla vilken sekund som helst. Jag vet inte varför det känns såhär idag, usch. Kanske är det helt enkelt så att det är bara för att jag åter är hemma och tillbaka i verkligheten? Jag saknar verkligen Bilbao och allt folk, känner mig alltid så tom när jag kommit hem efter en cover-resa. Speciellt de gångerna resorna avslutats med ett party, för det känns som att man kommer alla så mycket närmre då, man blir så goda vänner, och sen tar allt bara slut. PANG. Nästa dag sitter man hemma i den totalt urtrista och grå vardagen igen med sitt jävla mirc.

Men idag känns allt extra wierd, inte ens de personer som alltid annars får mig glad när jag är nere har lyckats. Jävla röv. Inte ens att mitt nya rekord för antalet unika besökare på bloggen numera är 1626 gör mig glad.

(Ett dynglångt inlägg om den underbara Spanien-resan får ni när jag är på bättre humör. Ciao.)

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild