Back 2 Swedish

Har blivit lovad artiklar på flera stora gamingsiter tack vare mitt förra blogginlägg. Bland annat SK-Gaming och GotFrag pular med det i nuläget, jag hoppas att GameGune får äta bajset!

Bortsett från GG-storyn är det lata dagar. Morten är på besök, vädret är halvkasst och jag är sjukt jävla tokhungrig hela tiden. Paris och ESWC närmar sig dessutom med stormsteg - knappt en vecka kvar. Det allra roligaste med ESWC är btw att Ruben och dom andra tardsen från Begrip ska dit, vi får hoppas att Niko tar det lite lugnare med flarran denna gång dock. ;)

Slutet på boken Kuslig Likhet utav Patricia Cornwell suger btw....jag är fett besviken... NEED 2 FIND NEW BOOK!

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild