Summerplans

Normalt sett är jag en impuls-människa som planerar allt i sista minuten. Men i år har jag faktiskt varit liiiite duktig och tagit mig i kragen gällande detta. Inplanerat hittills i agendan:

  • 8-10 juni - Stockholm (Inte så jävla exotiskt kanske, damernas ESWC-kval bla.)
  • 16-19 juni - Dreamhack, Jönköping
  • 26-30 juni - Peace&Love, Borlänge
  • 5-8 juli (+några dagar extra) - ESWC, Paris Frankrike (Missar Roskilde 5-8 juli ;< )
  • 20-22 juli (+några dagar extra) - GameGune, Bilbao Spanien
  • ?-? juni/juli/augusti - Rom (Mamma ska äntligen få resan hon längtat så mycket efter! :> )

Jag typ dynghåller tummarna för att det även blir en Korea-resa i sommar/höst, men det är föga troligt. Man kan fortf hoppas! Denna resa förtjänar jag dock egentligen jävligt mycket eftersom jag varit hos tandläkarn idag, så jävla duktigt av mig! \o/

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Thom

Jävlar vad du ska resa, jag ska cykla på postcykel :(
Fast nu ska jag impulsresa till nåt jävla ställe, kommer dock inte ihåg vad det heter.

2007-06-02 @ 03:50:33
Postat av: Thom

Kristinehamn hette det!

2007-06-02 @ 03:51:34
Postat av: Lancia

Hahaha impulsresa till Värmland? Du satsar verkligen du, Thom! :)

Postat av: Thom

Japp! Nyss hemkommen, sjukt mkt över förväntan även om det var sämre än bajstälje.

2007-06-03 @ 01:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild