Uppdatering...igen.

Nu har jag varit lat igen och inte orkat blogga ordentlige på skitlänge. Funderar på om jag ska orka göra en megaupdate på vad som hänt i mitt otroligt meningslösa lowlife-liv under den senaste tiden eller ej. Vi kör på så får vi se hur långt jag kommer...


Till att börja med så har jag idag varit i stallet. Träffade bland annat Sara och Jolene och pussade på en ovanligt snäll och mysig Junior. Passade även på att smita ut i det blåsiga vädret och beta lite saftigt gräs med Jullebullen. Sara börjande dock gnälla rätt snabbt om att det var kallt så vi gick in igen. Fick dock skuldkänslor jämtemot Noak så jag fick snällt gå ut och plocka en hink gräs åt honom med.

I höst verkar det som att Junios inte kommer tillbaka till Hageby. Sannolikheten att Ebba köper honom och att han följer med henne till ett privatstall i höst är stor, och jag är glad. Han förtjänar pension nu, bubbeb. Önskar Noak kunde få hänga på...

Efter puss, gos och gräsätande stack jag in till stan en sväng. Är ju som bekant på jakt efter ett par sommarskor + brallor. Hittade givetvis ingenting, precis som vanligt. Röv.

Blir stallet imorrn igen, ska fota lite avslutningshoppning.


I övrigt då, bortsätt från idag? Well, vi delar upp det lite...

Gaming:

Efter min helvetiska hemresa hem från Umeå så har jag knappt orkat nämna gaming eller något gamingrelaterat här. Men eftersom allt i mitt liv har att göra med CS just nu så blir ämnet svårt att undvika.

I helgen var det damernas ESWC-kval på Inferno Online i Sthlm, jag plockade med mig Morten och Arre och åkte upp. Hela kvalet vanns, precis som jag hoppades på, utav unFinished.  Kaxiga EYE kom sist, hoho! Kvalkvällen avslutades med ett födelsedags/grill/vinst-party i uF-huset utanför Flemmingsberg, och här söps det mina vänner! Så härt att kvällen avlutades skedandes i en dänd med mimiw, Morten osv. Detta blev dock för varmt för jag-får-alltid-feber-när-jag-sover-Alex, så jag hamnade tillslut istället på golvet med Arre och två andra leffar.
Bilder från Damkvalet på IOS finns här:
Bilder från galejet i uF-huset finns här:

På lördag åker jag till DreamHack för att bland annat göra cover på drop in- samt finalkvalet för herrarnas ESWC. NiP och Begrip kommer att vara där, det är najs, jag gillar dom. Med Ruben och miniw blir inget tråkigt.;)

På DH stannar jag tills måndag kväll-tisdag morgon. Ska vara på AMS 9:15 på tisdag, känns måttligt bajs. :(

Även WEG i Korea har nu blivit offentliggjort. Johan har "tackat nej" till denna resa då den tydligen varar i minst 14 dagar. Jag hoppas verkligen detta ökar min chans. Min "ASSE" är ju trotsallt bättre än de flestas. *hint* Tomas/Filip *hint*

IRL:

Min väska är fortfarande så jävla borta den bara kan bli. Jag är sjukt sne på SJ för jag ringde direkt när jag kom hem (den där söndagen allt gick snett ni vet), och de sa att de skulle ringa upp tåget och ta vara på väskan direkt. Detta verkar ju ha gått käpprätt åt helvete eftersom hittegods fortfarande inte fått in min väska. Hoppas den som stal den har det jävligt mysigt med mina skitiga underkläder som låg däri. (Och med min älskade hårtork, plattång, favvojeans och massa andra kläder(2 fragbitetröjor bla), 3 halsband, 2 nya musmattor, 1 resemugg, smink/hygien-väska, headset med mera. Fittjävlar).

Jag är fortfarande väldigt frustrerad över väskborttappandet då jag inte vet om jag bör köpa nya grejer eller inte. Ska jag vänta? Får jag tillbaks den? Eller ska jag lägga ut tusentals kronor som kanske kan bli helt i onödan? Så jävla sne. JAG VILL HA MINA JÄVLA SAKER. Så jävla klantigt av mig. Fan jävla skit.

Inget annat har hänt irl, eller jo, men jag pallar inte bry mig. Jag sörjer min väska och skiter fullständigt i allt annat. Jag hatar denna värld fyfan.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild