Stallrapport, typ :o

Var uppe hos hästarna idag, tänkte bara ta en snabbtripp upp och fota lite, men givetvis var mina tre älsklingar Sara, Maria och Hannele där så vistelsen hos kusarna blev betydligt längre än planerat. Fick veta att både Pierina och Lady Lux tagits bort av olika anledningar. Lady bröt benet, Peppan minns jag inte riktigt, väldigt tråkigt anyway för snällare små ponnyflickor får man leta efter.

Molly kommer att flyttas på, tydligen blev det alldeles för jobbigt med allt mycket folk som springer i stallet, så hon ska få bo hos Lena Enstedt istället då Molly pga. stress(?) blivit aggressiv. Istället har det kommit en tjock och söt tjej som heter Astra(?). Tack vare Astras tidiga ankomst har Lillen och Norton nu blivit sambos, jag gissar på att de INTE klagar. :)


Junior ser för övrigt ut att må bra, men fasen så tunn han blivit. Även Noak verkar happy, skönt!

Astra, Junior, Molly:
 


 

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Sara

Troru du kan komma el liten stund till stallet eller!? you belong with us :D

2007-03-29 @ 21:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild