Uppdatering

Börjar med att be om ursäkt för att jag slarvat med skrivandet, har helt enkelt inte orkat. Så nu slänger jag in en massa skräp här i samma inlägg. Enjoy eller nåt..

Kalaset

Förra helgen (16-18 feb) spenderades i Kalmar hemma hos Arre & Anna, och allt som skedde under dessa dagar hade alltid med något av följande att göra:

  • Dr Alban & D-flex
  • Tryck på nollan
  • "peoong" (stånd)
  • Jag snubblade över två vildsvin... och kände mig lite sugen....
  • Hummersås!
  • Tar mig an en stöddig kuk, tills den sprutar och blir mjuk
  • Kniven
  • Upp å hoppa!
  • Alkohol

Att tala mer om vad som händer är egentligen överflödigt, drar istället helgens utmärkelser:

  • Fullast: Anna 
  • Stördast & hårigast: Salim 
  • Fattigast och under 20 när det var 20års-gräns: Frida 
  • Tröttast: Jag, då mina vänner itne riktigt delar mitt 16-timmars sömnbehov 
  • Ondast: Arre, som sket i att fixa gästleg. Tack för all tid vi fick stå ute och frysa och för att vi fick se ut som losers :(

Ny kärlek
Knut - do I need to say more? Herre jesus vilken söt liten jävel, jag smälter! Han är tamefan sötare än Zimb atm. Kim däremot är ett jävla svin. "Knut ska dö" säger han nöjt såfort han vet att jag hör. Men sorry Kim, det är du som ska dö.

24556-27


Lets dance

Martin & Cecilia ska gifta sig! How cute! I knew it!

Shopping
Jag ruinerar mig själv: Badrumsvåg, bilstereo, fritös, extrasäng, kudde(MED FÖL PÅ :D), massor med viltfågelmat, skor, resväska, jeans, resa och en massa annat krafs som jag inte kan komma på atm.

Sur
Äckelminister, (Jordbruksminister), Eskil Erlandsson har beslutat att man ska få skjuta alla rovdjur som går till attack, vart det än sker, och inte som tidigare bara om det skedde innanför ett inhängnat område. Människan explaterar allt mer och mer mark, vargens territorier blir allt mindre, inte nog med detta så bokstavlit talat placerar mat ut mat/lättfångad föda på vargens forna revir, sätter upp kassa staket, och sen är man förvånad när vargen går till attack. Förstår inte riktigt logiken?

Lösningen hade varit enkel - högre stängsel. Men nej istället ger vi oss på en hotad art ännu mer än tidigare - bra gjort, skjutgalna moderater.

Tattoo
Tatuerade mig i måndags. Inget märkvärigt, gjorde bara en stjärna till, likadan som jag redan har, fast på andra axeln. Skorpan har börjat låssna så smått, skönt det då det kliar lite.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild