Depressionen avtar så smått.

Jag har skrivkramp, dagens 2 nyheter på fb är typ mer än vad jag gjort på evigheter. Shame on me, skall ta mig i kragen nu. Eller kragtagandet har ju redan börjat, måste effektivisera det lite mer bara.

Några dagar har gått sedan ESC btw, och den enorma schlager-depressionen har för min del börjat lägga sig. Men det har varit tufft! Jag har velat sparka, och slå på allt jag sett. Skrikit och gråtit, usch! Men min olycka dämpades betydligt igår kväll då jag utan Linda först fick reda på att Jason Mraz kommer till Sverige och spelar på Peace&Love. Men som om det inte vore nog, jag checkade in bandlistan på HELA Peace&Love, och herrejävlar. Jag skall dit x 1000! Nån som e sugen på att följa med? Url:
http://www.peaceandlove.nu/

Men för att det inte skall låta allt för positivt i denna blogg, så att jag inte framstår som någon jävla glad människa som faktiskt vill väl med alla mina handlingar och uttalanden så publicerar jag nedan en vacker "printscreen" tagen på TVn med min eminenta mobiltelefonskamera. Vänligen fasa över resutatet tack vare kompisröstning. FITTÖSTLÄNDERJAGHATARER. OTACKSAMMAJÄVLARNÄRVITAREMOTERASLÄKTINGAROSV. VISKICKARHEMALLAINVANDRARENUIMO. BERMAMMAOCHPAPPAPACKASINAÖSTSTATSVÄSKORASAP. LOLOL :)

result

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: hiller

HAHA! Heja Sverige!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild