Song of the day

Man vill ju inte vara sämre än någon annan liksom, så nu blir även jag idiot och asjobbig och avslutar varje blogginlägg med dagens låt.

Idag har varit en totalt meningslös dag, i en hel vecka har jag nu planerat att vända mitt dygn rätt, men totalt misslyckats. Så jävla värdelöst. 15 var liksom det tidigaste jag lyckades ta mig upp, om man bortser från den korta tid jag var vaken mellan 9-11 igår då jag var på ams. Självdiciplin Alex, självdiciplin!

Och så äntligen, DAGENS LÅT! : MEST - Chelsea

Som ett PS. skulle jag även vilja riva av lite text dedikerad till Morten:

WHATS THAT, I DIDNT HEAR YOU?!
SHUT THE FUCK UP!
COME ON, A LITTLE LOUDER?!
SHUT THE FUCK UP!


Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Morten

Må vell dra en quote fra mrs X:

Grov text!!


:) s9tis

2007-05-05 @ 00:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild