Crazy Kalmar

Hemma igen från Kalmar och antagligen trasigare än någonsin tidigare. När jag vaknade idag klockan 13 gungade fortfarande väggarna. Den spanska vodkan gjorde sitt jobb väl. Lite för väl nästan. ;)

Ett detaljerat referat om TBH-helgen kommer nån gång när jag orkar, men tills vidare kan jag dock slå fast att något måste göras åt mina telefonvanor under alkoholpåverkan. Det kostar för mycket och jag byter även gärna nationalitet under dessa samtal. Joona och Morten förstår, stackarna. Förlåt grappar. :D

// Sniff

image92

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: KimJ - Vardag & Design hjälp

Ha en skön kväll! Kram KimJ

Postat av: ArreliuS

Blev lite rädd när det helt plöstligt satt ett gäng mumintroll i baksätet ;)

2007-11-18 @ 21:09:15
URL: http://www.arrelius.se/live/
Postat av: Yllet

OMG vilken jävla horbild.

2007-11-19 @ 16:31:24
URL: http://yllet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild