Lancia has joined the dark side

Jahapp, då var det officiellt: Nu har även jag blivit ett bilddagboken-luder. Det är hemskt att behöva bekänna det men jag har en sjukt bra anledning! Köpte nu som bekant en ny liten smidig digitalkamera i Holland som är med mig överallt så allt blir fotat. Jag är osäker på hur mycket bilder jag får kräma upp i min blogg - har fullständigt skitit i och orkar inte heller läsa användaravtalet angående detta. (Står det ens däri btw?)

Bilddagboken.se är förvisso en slö jävla skitsida som alltid buggar ut och alltid skall hålla på med ett eller annat jävelskap, men blogg.se är egentligen inte heller så jäkla funktionabel som man kan tro.

Observera dock att jag kommer fortsätta använda bloggen som blogg - dvs att skriva i och publicera en och annan bild i då och då. Men vill ni ha mer bilder, mer naket, mer oUtFiTz Of ThE dAy osv så är det
http://lancia.bilddagboken.se som gäller gott folk. (Skjut mig, snälla)

24556-86

Bilden ovan är ett smakprov från Halloween-galleriet, från den 3:e november, som finns uppe på min bilddagbok.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild