Mit aTTax in Stockholm. (Scheisse Wolfgang!)

Sitter här i ett klanrum på Inferno Online atm och lyssnar på tyska uppmaningar och svordomar. Ja mina kära vänner, det är Alternate aTTax som är i byn (Sthlm) och bootcampar med SK. Varför sitter jag då här och lyssnar på dessa String-Emils? Jo, jag är här för Fragbite och skall intervjua dessa snälla, men ack så blyga gossar.

Jag var dock nyligen ute och tog en minifika under laget praccande med gängets manager Joe, och han berättade häpnadsväckade saker om den änglalike ingameleadern mooN. Denne harmoniske och mysige mooN är alltså ett riktigt läskigt väsen, men jag gillart, för han ler ändå alltid så snällt mot mig.

Ikväll skall vi troligtvis ut och svänga våra lurviga en runda, sällskap av GlaiVe och annat herrskap är även det troligt att vi råkar ut för. Mysigt värre. Nu måste jag jobba vidare med intervjutjohejsan, tillsvidare bjuder jag på en bild på dessa praccande tyskar. (OCH NEJ JAG TÄNKER FAN INTE KÄLLA BILDEN FÖR DEN HAR JAG FAKTISKT PLÅTAT ALLDELES SJÄLV)

image94

(Joe fattas på bilden, han är för cool.)

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild