Yllet vs Bloggbimbos: 4378 - 0

Min kära väninna och vapendragare i kampen för mer bitterhet i samhället har än en gång, precis som vanligt alltså, slagit huvudet på spiken och skrivit ännu ett hejdundrande och för jäkla bra blogginlägg. Som vanligt så lyckas hon totalt massakrera och utplåna den lilla uns av självkänsla som personerna hon omnämner i sina inlägg lyckats bygga upp sedan den senaste gången Lovisa gick lös med sin vrede och eminenta språkbruk. När kidsen sedan svarar:

"Postat av: my
för din blogg är så orginell och intressant eller? Neeeh, dåså."

Då vet man att Lovisa har vunnit bigtime again, och man påminns om varför hon faktiskt är värdig att vara min vän.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Yllet

Haha va soet du är.
Akta så jag inte våldtar dig på Fredag ^^.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild