Vildhezt!!!!!!

Well, I must admit att jag är på tok för jäkla astrött för att orka såga sönder Blazzes krönika atm, så det blir en annan gång. Min honungspaj Lovisa ville dock ha länken till skiten, det är därför jag alltså ens lägger energi på att nämna det just nu. Varsågod mitt hjärta, här har du länken till avskrapens avskrap när det kommer till krönikor, eller vad det nu egentligen skall föreställa. (Notera de tre s:en i den tillhörande artikelbilden. Jag hoppas dessa tre "s" är medvetet ditsatta, annars måste jag tyvärr pissa ner mig av beundran över inkomtetensen hos den som skapat bilden. Pissar iofs ner mig om de är medvetet ditsatta också, för...varför i helvete sätter man dit tre s?) And yes honey, jag fixar de rosa lurarna åt dig i Holland!

Till något sjukt mycket trevligare än skitkrönikan - jag såg maskrosor på ridturen idag. (Hello global warming \o/ ) När vi ändå är inne på ämnet "ridturen", kan jag passa på att nämna att Junior är en herre med väldigt mycket energi numera, och det bästa han vet, efter äpple, är uppenbarligen att få sträcka ut och dra på turbon över galoppsträckan vid åkrarna ner mot Navestad. Vi sprang som tusan! :D
Hörlurarna du köpte åt mig btw, Morten, funkar perfa, tappar dem inte ens nästan. Thx hun!


Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Yllet

HJERTA! Du är så satans söt att jag nästan också kissar ner mig.

SHALL WE DO IT TOGETHER THEN MATE?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild