O-cool & skinnkorvar

Jag är jävligt o-cool idag. Jag festar inte som allt annat folk. Och ska jag vara helt ärlig så minns jag inte när jag festade sist på valborg. Det var nog när jag var 15 i belief.

Istället har jag suttit hemma och myst med pojkarna. Cujo och Torres har lekt i sängen i flera timmar och ligger nu helt utslagna och sover. Morten har kollat på fotbollsmatch. Liverpool - Chelsea ofc. som pool förlorade till Mortens stora förtret. 

Är en riktig whimp idag och funderar på att gå och lägga mig redan. Läsa lite kanske... Hur som helst så bjuder jag på en alldeles färsk bild på Torres:


image141


Med risk för att uppfattar som äcklig måste jag fråga en sak som jag kom att tänka på idag btw. Är det bara jag som är helt besatt av att gnugga på huden typ i en varm bastu eller efter bad så gammalt dött skinn lossnar och liksom blir sånnadär små korvar?

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Patrik A

haha det där i bastun är ett måste :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild