Det är inte okej

Det finns få människor som går sönder lika mycket som jag efter fest. Nu snackar vi inte bakfylla, utan verkligen att gå sönder. Den här gången tror jag inte att jag åkt på så många blåmärken, men däremot har jag lyckats med konsttricket att festa sönder mitt öga.

Vaknar antagligen med en saftig vagel imorgon, klockan fawking 05:00, och kommer antagligen känna mig jävligt omotiverad till att forsätta leva. Tidig morgon och trasigt öga är fan inte okej. Antagligen kommer något mer gå åt helvete också...

Tur för er att ni är värda det, Arre, Yllet, Anna och Per! En jävla tur tbh!




Nej vi drack inte etanolen, men vi hade kunnat om vi hade velat.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild