ESWC & riskaka

Vaknade av att det lät som ett världskrig i buren men det var bara lilleman Dex som försökte få upp en riskaka från botten till övre våningen. Jag kunde hur som helst inte somna om så jag slog på datorn istället och möts av nyheten att Seules/MYM fått smisk av SK-ladies i semifinalen. Kan inte låta bli att dra lite på smilbanden.

Ödmjukhet is the key. SK-ladies har alltid varit ödmjuka och trevliga, så well deserved!

Även mina favoritfnattar torskade dock i semin, och det suger ju.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Sandra

Äntligen en blogg som är värd att återkomma till!

Postat av: Sabina

Ja de fick smisk av EHonor med. Snajsigt eller vad?! :D

2008-08-27 @ 08:58:01
URL: http://www.metrobloggen.se/sabz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild