Lugnare än lugnast

Här sitter man och ugglar på jobbet med nada att göra. Fast det gör egentligen inte så mycket eftersom jag har min lappie med mig och kan fördriva tiden här, värre är det för Seid & Madde, även om jag är snäll och säger att dom får låna datorn om dom vill. Nordman på radion och jag tjänar fett med OB på att sitta och surfa liksom... Ja jag vet att det är ett jävla tjat om cashen men jag är så sjukt jävla nöjd, och passar det inte så läs inte.

Tre bilar är inbokade för att komma inatt, värre var det i lördags då vi hade 50+ och krånglande maskiner. Den sprängande huvudvärken som hoppade på mig och våldtog min skalle under första och andra timman har nu lämnat mig ifred igen. Bara att sitta här och uggla till 06 nu då, rena barnleken!

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Sabina

Vad är det du jobbar med egentligen?

Postat av: Ida

The Hills S04E01 DSR XviD-GNARLY (NEW)!

2008-08-19 @ 17:19:11
URL: http://idarn.blogg.se/
Postat av: styggan

Skaru va med och mixa?

2008-08-19 @ 21:22:04
URL: http://styggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild