ÖVERSKRIFT osv

Lördagar och söndagar är vakna-och-inse-att-du-har-fått-en-massa-nya-blåmärken-dagen, och idag är inget undantag. Varifrån blåmärkena i dagens upptäkt kommer ifrån har jag som vanligt ingen aning om. Skulle kunna vara vurpan jag rev av när jag skulle ta mig från soffan till toan hemma hos Anton, fast då slog jag mig inte, vad jag minns iaf. (Jag tror inte att för min del att umgås med både alkohol och Luke samtidigt är en sån jävla bra kombo. Kräks jag inte på'n så vurpar jag på'n och detta i närmast nyktert tillstånd. GJ)

En sak jag dock definitivt minns var lukten som uppenbarade sig i trapphuset här hemma när jag kom hem. Det luktade så fruktansvärt jävla asilla och jag förväntade mig att finna ett lik någonstans på vägen upp. Men det var bara grannen som hade ställt ut soppåsen utanför dörren. FYFAN vad jag hatar folk som ställer ut påsen utanför dörren istället för att gå och kasta den dirr.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

Sopor i trappen is teh shit! Då vaknar kroppens alla sinnen till liv med en käftsmäll. xD



Tack för nattsamtalet förresten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild