Rifven med mera

Insåg precis att jag inte bara har blåmärken över hela kroppen utan även en hel del rivmärken lite över allt. Jag är egentligen inte förvånad eftersom råttorna uppenbarligen älskar att använda mig som rutschkana, men det är fan inte snyggt. Att jag sedan dessutom ser ut som en jävla pizza i fejjat, antagligen pga skiten vi fått handskas med på jobbet när det regnat, gör att helhetsintrycket av mig inte ser så jäkla as-healthy ut. Verkar dock som att jag klarade mig från att få nya blåmärken efter lördagens bravader med "simmarn" och co. (Tack för den kvällen för övrigt boys, även om Calle är en jävla sopa :D )

Jobbar natt nu denna kommande vecka vilket innebär att jag börjar 22 ikväll, måndag. Känner mig fett otaggad, så otaggad att jag tror att jag ska lägga mig på soffan med boysen och mysa lite framför TVn.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild