Smellin' the oat

Här sitter man då, på golvet i fikarummet med laptopen i knät. Gunilla har snott stolen men hon är så jävla rar så hon får behålla den. :)

Jobbar alltså kväll denna vecka. 14-22. Det suger stenhårt att göra det på en fredagskväll, men det genererar över 200 SEK i timmen. Suger ännu mer att jag börjar 07 imorgon, skulle egentligen varit 06 though, och slutar 16, men det ger ännu bättre pengar. ~300 SEK i timmen i 9h = rich bitch = klad aleks = trött = sova några timmar direkt efter jobbet = tvinga mina kompisar att dricka öl med mig senare på kvällen = ännu gladare Alex.

Jag säger som min gode kollega Seid: Vid den här tiden på en fredagskväll luktar alla andra på sprit och öl, vi luktar på havre. Lätt 10 av 10 i betyg till vår fredagskväll!

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Anders

var glad att du får börja 07:00, själv börjar man 05 idag..........................................

2008-08-16 @ 03:53:24
Postat av: N

OB pengar is the shit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild