Holkz


Idag var jag på Rusta med mami, tänke köpa köksvåg men fanns givetvis inte. Föga förvånande dras jag rätt snabbt alltid mot husdjurshyllan när jag är på Rusta. Grejer till råttorna eller hunden är det jag allra helst lägger mina dineros på. Presentkit till hunden med silverfärgade koppel, halsband, matskål och bords(golvs)tablett, eller en "prasseltunnel" till rådisarna. Yeeey! Men vad som fick det allra mesta av min uppmärksamhet denna dag var dom söta fågelholkarna som jag inte sett funnits tidigare på rusta.



Började genast tänka på den underbara sidan
Holkbloggen jag fann häromdagen och kunde inte hålla mig ifrån att ta en bild på min favoritmodell, husvagnen.

Mer holkar åt folket, och framför allt åt fåglarna!

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild