Jag hatar överskrifter


Väckarklockan ringde idag okristligt tidigt efter en natts orolig sömn innehållandes bloggflickor a'la Mogi mfl. (Detta kan dock givetvis, till mitt försvar, förklaras med att jag spenderade ett X antal timmar slösurfande bland annat på Stureplans Vackraste innan jag kröp till kojs. Den här "Mogi" är inte aspoppis där, eller någon stans över huvud taget faktiskt, och jag förstår på ett ungefär varför.)

Anledningen till det tidiga uppvaknandet var hur som helst att bilen skulle flyttas, detta är nu gjort och jag kan åter gå och lägga mig. Och ja jävlar vad jag ska gå och lägga mig! Godnatt!

(Ninni, jag har funnit ännu en som passar in i vår
akut-bajsar-gemenskap btw! Som om det inte vore nog verkar tjejen också i övrigt vara en rolig prick. :D )

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: hannah

jag älskar mogis blogg =) tycker hon är den bästa bloggen i bloggsfären

2008-12-10 @ 21:33:32
Postat av: Tyskungen

Synnerligen fascinerande! Här kommer ett annat intressant tips.



Läs hela SANNINGEN om mode- och superbloggaren MOGI här:



http://www.tyskungen.se



Jag lovar att du kommer dra på smilbanden åtminstone en gång.



/Tyskungen

2008-12-14 @ 15:25:35
URL: http://www.tyskungen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild