Miniupdate

Julen är över. Knappt så jag ens märkt av att det varit jul om man bortser från alla God Jul-sms och allt pynt ute på stan och i folks fönster. Var visserligen hos mor och far på julafton och åt en bit mat, bara för att det är så man gör liksom. Det juligaste det bjöds på där var rödkål, men thats about it. Morsan skippade köpa någon skinka med motivationen "jag tänker fan inte äta skinka i en hel vecka sen". Helt rätt.

Sedan sist har även min gode vän Arre varit på blixtvisit och jag har också passat på att spackla lite i sovrummet där Dex gått lös på fasaden. Har även hunnit med att köpa en (dösnygg!) skrivare, med inbyggd kopiator och scanner, på mellandagsrean. Jag har aldrig ägt en scanner tidigare så jag tycker det är skitkul. Sitter och scannar in precis allt jag kan komma över.

Imorgon(ikväll) ska jag spela Fragbites King of the Hill. Tack alla jävla idioter som röstat på mig, jag vill INTE spela. Ska se om jag lyckas ta mig ur det här på något sätt.

Dags att försöka sova kanske...

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Susanne

haha, gillade din mors kommentar ang. julskinkan :)

Postat av: ArreliuS

Varsågod, klart du ska spela ;)

2008-12-28 @ 22:04:14
URL: http://www.arrelius.se/live/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild