Tillbaks på St Persgatan


Hemma från DH och i någorlunda återhämtat skick. Tro mig när jag säger att efter mina 3,5 sömntimmar mellan torsdag och lördag behövdes min senaste sömnsession som sträckte sig från 17:30 - 10:00, även om uppvaknandet i morse var brutalt ofrivilligt. Funderar på att lågga mig en stund till, men med risk för att fucka upp helt och hållet med dygsrytmen igen inför lägenhetsvisningen vi ska på imorrn så är jag inte helt säker på om jag borde.

Just nu ligger jag med laptopen i sängen och försöker komma ihåg vad som egentligen hände under helgen men det är bara svart. Mer än att jag sov väldigt lite så kommer jag bara ihåg att jag typ inte träffade någon alls och hur klitta-skämten på lördagen gick fullkomligt överstyr.

Nej, mys med Ture coming up now. Ciao.

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: ArreliuS

Jaså? ska det flyttas? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild