Just det

Ni undrar säkert varför jag är så jävla avalible trots att jag inte har internet i lägenheten än!? Vi "bor" tillfälligt hemma hos mor och far igen då det tapetseras och målas i vår lägenhet. \o/

Målarleffarna kommer 07 varje morgon och det suger, dessutom luktar det så starkt i lägenheten när de lekt där så vi orkar inte åka dit. För övrigt är det förbannat jobbigt att efter avklarade aktiviteter, så som sömn osv, plocka ihop alla möbler igen och ställa dom på varandra igen för att målarna ska komma åt väggarna.

Och vilka tapeter och färger vi valt också, de som eventuellt tar över lägenheten efter oss kommer bli toklacka. Det värmer mitt hjärta!

Pics cumz, dem är klara på måndag/tisdag.

Till bloggens startsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild