Planering och aktivering!

Tack vare en liten miss i planeringen är klockan snart 07 och jag har ännu inte lyckats gå och lägga mig. Att vända dygnet rätt gick med andra ord åt skogen innan jag ens försökt.

Min dag har varit precis lika värdelös som vanligt, efter att jag vaknat efter 17 timmar sömn. Höj inte på ögonbrynen, 17 timmar är ingenting för mig. Efter detta satte mig vid datorn, och där har mer eller mindre hela dagen förflutit förutom de korta stunder jag stått och svurit åt Morten då jag trodde han haft sönder min dator, samt trippen till ICA Kvantum vi genomförde för att köpa rostad lök.

Mitt liv är så innehållsrikt och meningsfullt. Alla vill vara jag.



Just det, jag har varit i köket också och käkat tacos. (Som mor tillagade, hehehe)

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har precis gått upp :)

Postat av: Ela

jag har fått helt cp dygnsrytm. jag lägger mig 23 och vaknar 7 :P

2008-02-17 @ 13:26:04
URL: http://konstigtattvaraela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild