Fula nyllen

Haha, jag bara kan inte sluta le inombords när jag läser majoriteten inlägg i denna Flashback-tråd. Hade det inte varit för att jag VET att det inte är min kära väninna Yllet som skrivit tex inlägg #4 hade jag utan tvekan kunnat satsa pengar på att det var hon.

"Staffan Strand: höjdhopparen vars karriär verkar ha dalat. Varje gång jag har sett honom har jag utbrist ett ilsket "Åååååhhh!!" och knytit näven. Han har ett irriterande leende men framförallt är det såklart ögonen som retar upp mej, hans ögon gör att han ser ut som en gnagare, en värdelös liten råtta som är beredd att gnaga sej igenom vad som nu finns framför honom. Finns nog ingen jag stör mej på så mycket som Staffan Strand!!"

Till bloggens startsida


Kommentarer
Postat av: Yllet

Haha va söt du är. ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild